KF_opheij_deel1-200
Strategie
Concept
Website
Copywriting
PR

Opheij Schilders & Decorateurs

Opheij Schilders & Decorateurs levert ruim 30 jaar kwalitatief hoogwaardig schilderwerk aan bedrijven, instellingen en particulieren. Indien een opdracht een groter gebied beslaat, dan beschikt Opheij Schilders & Decorateurs over een breed netwerk aan specialisten voor aanverwante bouw- en interieurwerkzaamheden. Zij begeleiden en coördineren deze werkzaamheden tot het gewenste resultaat van de klant.

Opheij Schilders & Decorateurs onderscheidt zich van andere schilders door de bouwtechnische opleiding en achtergrond, de brede kennis van materialen en technieken en de liefde voor het vak. In de loop der jaren heeft Opheij Schilders & Decorateurs zich steeds meer toegelegd op specialistisch schilderwerk en restauratie van monumentale panden. Naast de restauratie van schilderwerk, is Opheij Schilders & Decorateurs ook bevoegd om oude technieken toe te passen, zoals marmer- en houtimitatie en het verwerken van bladgoud.

Vraag

De vraag is op welke wijze Opheij Schilders & Decorateurs het beste de markt kan benaderen om zoveel mogelijk rendement te behalen uit zijn expertise op het gebied van restauratie en toepassing van oude technieken.

Oplossing

Na een beknopt onderzoek naar de markt is er een communicatieplan geschreven, waarin duidelijk wordt welke doelen op korte, midden en lange termijn behaald moeten worden en welke strategie en middelen daarvoor nodig zijn. Een nieuwe website, een gerichte onderscheidende mailing en een persbericht waren onderdelen van de middelen. Het persbericht resulteerde in een 1/1 pagina in Dagblad de Limburger.

Opheij Schilders & Decorateurs en Kenbaar

Samen met Opheij Schilders & Decorateurs bedacht Kenbaar een onderscheidende campagne, waarin het vakmanschap en passie voor (restauratie) schilderwerk naar voren komt.

Een nieuwe website, mailing, persbericht en advertenties zijn hier onderdeel van.

soortgelijke cases